18/04/2011

Како је прошло заказивање венчања

   Данас смо заказали венчање. То ствар чини много извеснијом, помислила сам, док смо чекали испред канцеларије матичара, након што сам прописно прозверала около, нашла тајни пролаз (заградили га, душмани!), исчуђавала се како су врата на неким канцеларијама нижа од 180 цм и дивила се бумбару који се врзмао око прозора. Увек сам се дивила старим зградама, каква је зграда Општине, па ми је то истраживање убило време док смо чекали. Мој драги је све време пристојно стајао испред врата, као велики :)
   Благи осећај лептирића у стомаку изванредно убија бирократија и силна папирологија - у једном тренутку ми је постало смртно досадно, мада не знам ни шта сам очекивала од самог чина заказивања венчања, потписали смо записник и то је било то, осим што смо били прекорени јер желимо да се венчамо у 18 часова,  неки пар се истога дана венчава у 13, па није у реду да матичарка седи цело поподне у 'ладној просторији док нас чека. За време тог говора, ја у себи вичем: ''ОМГ (морам да се решим тога), жено, па она то ради за паре, а не из добре воље!'' и приде колутам очима (опет у себи, јер сам пристојно чељаде), али ме заправо боли уво, јер је записник већ потписан и тамо пише у 18, done deal, you silly woman!

   

No comments:

Post a Comment