18/04/2011

Нећу белу венчаницу!

Одбијам! Јок! Нема шансе!

   Од малена говорим да ћу се удати у црном, на шта моја мама колута очима мислећи да се грубо шалим са њом, иако има модерна схватања. За њу је ипак венчање у белом права ствар.
Ја мрзим белу боју. Не поседујем чак ни беле чарапе. Кад мало боље размислим, бело чак није ни боја.  У зависности од тога питате ли сликара или научника, добићете одговор да је бело одсуство свих боја или присуство свих боја. Бла.
   Откад планирамо свадбу, ја се мучим око одлуке коју ћу боју изабрати, јер се сви згражавају мојим избором превидне црне, чак и пошто сам нашла податке о томе да је бела венчаница производ новог доба, те да су се раније, младе у Србији удавале у народним ношњама, а прве венчанице донете са Запада биле су црне, јер је то сматрано свечаном бојом. Ха! In your face, puritans! Али, авај. Мој драги се за сада не оглашава поводом тога, мислим да је њему свеједно, али жене... жене ми не дају мира. Не знам што је проблем да ја будем срећна у боји којој желим. Размишљам о компромису - љубичастој боји, тамној, наравно, али опет... срце ми каже да изаберем црну. Било је много предлога у вези целе операције ''венчаница'', на пример, другарица-кума рече: ''Па не мораш белу, што не сашијеш боју слонове кости, крем?'' Мени је све то исто - беличасто.
  Наравно, хаљину шијем; не ја, већ шнајдерка, јер тако дугачку нигде не могу да нађем, изгледа да комерцијалне венчанице постоје за особе до 170 и кусур цм, а ми остале голе и босе да идемо! Ниси по ЈУС-у? Жао нам је. На интернету постоји триста чуда, али чик поручи нешто тако на невиђено, па узми у обзир царине, марже и сличне глупости. Јесам ли поменула да радимо са ограниченим буџетом? :) Наравно, сви имају буџет, чак и Доналд Трамп, али имајући у виду да људи просечно троше и по 5000 € на просечну свадбу, без неких претеривања, ми смо пионири у подухвату званом ''Уради сам, свадба издање'' за оквирно X пута мање пара. Нема потребе да се разбацујем цифрама, али заиста, већину ствари планирамо сами да одрадимо, храну, пиће, декорацију, осветљење, фризуру, шминку, цвеће, али то су све посебне ставке о којима вреди да се пише одвојено.

No comments:

Post a Comment