26/12/2014

Praznici nam stižu, praznici nam stižu, ooouuujeeeeea!

Božićne šapice levog smetala


Da, napisala sam stih iz reklame za Koka-kolu kao naslov posta. Da, moguće je da sam odlepila, ali kao ozbiljan koka-količar, ne vidim problem u tome. Ha. Volim kako uvek pričam da trikovi agencija za advertajzing (reklamiranje, al' ovo prvo je u poslednje vreme zvaničan termin, a hoću i ja da budem moderna) ne deluju na mene i ne padam na fore u reklamama, a onda dođu praznici, Koka-Kola izbaci neku šarenu, veselu reklamu koja udara u pravu žicu i ode mas' u propas'. Ne mogu da odolim, skupljam zatvarače za Jucu, Ducu i drugare, kad se trujem, bar neka je veselo, a i neki porok mora čovek da ima, ne pušim, ne pijem (često), živa duša.

Ove godine sam malo lepše raspoložena po pitanju proslavljanja svega što dolazi na red u decembru i januaru, bila sam pomalo i vredna, iako sa mnogo manje entuzijazma nego prethodnih godina, jer, za neke stvari ipak treba još vremena da prođe. Ipak, okitila sam jelku, kao i svake godine, ispekla hrpu kolačića, pripremila poklone za najbliže, pa čak i gingerbread kućicu napravila, iako mi je ispala očajno u odnosu na svoje prethodnice, usled neke crne mađije koja je uticala na to da mi se royal icing ne stegne kako valja, pa samim tim da ''crepovi'' cure, sneg neće da ''legne'' kako ja 'oću, bombone klize, a tu je i mačkodlak Megi, koja, kao i obično, nasrće na kućicu kao nezdrava, jer obožava slatko. 

Praznični duh na nivou, side-eye level -  professional

Prvi Božić (po gregorijanskom kalendaru, jelte, al' kod nas je prvi, jer se u kući slave oba) je već prošao i lepo smo ga obeležili, bogougodno uz dosta kuvanog vina i eggnoga sa rumom, kako i dolikuje, hik.

Planovi za doček su mi skromni i ne zahtevaju neudobnu odeću i cipele na štiklu, samo činiju ruske salate i nešto slatko za posle. A kad sam već kod slatkog, isprobala sam jedan recept (klik) za keksiće sa zobenim pahuljicama i čokoladom i zaljubila se na prvi zalogaj. Naravno da sam ponešto izmenila, dodala malo lešnika, ali su naprosto božanstveni i sada se jedino mislim kako da ne pojedem ceo pleh.




I na kraju, fail kućica, koja jeste slatka i simpatična, ali sam izgleda zarđala tokom duge pauze u takvim poduhvatima, pa nije ispala ni upola kako je mogla. No, važno je da je ukusna, vesela i, što je i najvažnije, da odiše divnim mirisima začina i pozitivnom energijom, da nam ulepša poslednje dane ove godine i da nam sledeća bude bar za nijansu lepša, neću da budem neskromna, još se bojim neočekivanog, mada se trudim da uživam u svakom trenutku i maksimalno iskoristim ove praznične momente. Srećan Božić i Nova godina... i (drugi) Božić i Nova godina još jednom! :) 










post signature

7 comments:

  1. ih, kad bi moja neuspela izgledala ovako, bilo bi super. moram probati ove keksiće, da napravim prvi baking korak :D a i recept za eggnog ne bi škodio, tu su veće šanse da probam :D

    ReplyDelete
  2. Meni je kućica preslatka i ne bih uspela da je napravim nikad pa ni tad. Srećni Božići I Nove godine :)

    ReplyDelete
  3. Kućica ti je prelepa, šta bre nije uredna:) Maca medenjak:) Sve najlepše ti želim!

    ReplyDelete
  4. Srecne Nove godine i Bozici i tebi! Diiivne praznicne fotke! xxx

    ReplyDelete
  5. Здраво, моје име је Нира Шалом и желим да поделим добре вести о томе како сам повратио своју бившу љубав са светом. Био сам схрван када ме је моја љубав оставила због друге девојке прошлог месеца. Међутим, пријатељ ме је упознао са Баба Валеом да Висеманом, великим гласником. Испричао сам свој проблем Баби Велу, објашњавајући како ме је бивша љубав напустила и како ми је потребан посао у великој компанији. Уверавао ме је да сам дошао на право место, где ћу без икаквих нежељених ефеката добити жељену жељу. Рекао ми је шта да радим, и пошто сам пратио његова упутства, моја љубав ме је позвала у наредна 2 дана, извињавајући се што ме је раније оставила. Недељу дана касније, моја жељена компанија ме је позвала на разговор за место супервизора. Одушевљена сам што могу да поделим са светом како ми је Баба Вел помогао да испуним жељу мог срца. Баба Вел је специјалиста за све врсте урока и добре магије. Ако вам је потребна било каква помоћ, контактирајте Баба Вале на бабавалевисеман01@гмаил.цом Вхатсапп: +2348136951551 вибер: +2348136951551
    Хвала касније!

    ReplyDelete
  6. Здраво пријатељи, ја сам Кедем Исабел, нов сам овде, не знам како ствари овде функционишу, али прочитао сам добре коментаре овде и додаћу мало свог живота јер ће многима бити од користи нас овде, тражећи одговоре и односе за решавање проблема. Била сам у вези са Самулом четири године, он је раскинуо са мном, све сам урадила да га вратим, али све је било узалуд, толико сам га желела због љубави коју имам према свом мужу, питала сам га о свему сам обећавао, али је он одбио. Објаснио сам проблем мог односа са колегиницом на послу и она ми је предложила да радије контактирам љубавника који би ми помогао да направим љубавну чаролију да вратим мушкарца кући, али ја сам жена која никада није веровала у магију, имала сам нема избора, покушао сам, контактирао сам чаролије и рекао ми је да нема проблема да ће све бити у реду за три дана, мој бивши ће ми се вратити за три дана, др апата је бацио чини у ваздух и свака друга правописна амајлија у његовом храму у моје име усред ноћи. Зачудо, други дан је био око поднева. 16.00 Звали су ме са непознатог броја, звао ме бивши муж, била сам толико изненађена што сам се јавила на телефон, видевши да је то мој муж, дуго смо разговарали и само је рекао да му је жао . јер је све било погрешно, рекао је да жели да му се вратим да ме воли још више. Био сам тако срећан и отишао сам код њега, како смо почели да живимо срећно до данас. Од тада сам обећао да ћу своје добре вести поделити са љубавним играма које савршено раде без икаквих нежељених ефеката. Имам снажну намеру да неко кога знам да има проблеме у вези може бити од помоћи таквој особи тако што ћу јој упутити једину праву и моћну проверу правописа која ми је помогла да решим свој брачни проблем. емаил:драпата4@гмаил.цом можете му послати е-маил ако вам је потребна помоћ у вашој вези можете га контактирати на ВхатсАпп и Вибер на овај број: (+27626233410)

    ReplyDelete
  7. здраво свима, овде сам да поделим мало сведочанства. Моје име је Наоми Самуел, имам 40 година, удала сам се са 31, имам само једно дете и живела сам срећно до краја живота. После годину дана брака мој муж је постао тако чудан и не разумем баш шта се дешава, он је препун од куће до друге жене, толико га волим да и не сањам да ћу га изгубити, дајем све од себе да будем сигуран муж ми се враћа, али све без помоћи, плачући и плачући тражећи помоћ, причала сам о томе са његовом породицом али нисам добила одговор. Тако је моја најбоља пријатељица Ана Јохансон обећала да ће ми помоћи. Причала ми је о човеку по имену др Апата, рекла ми је да је он велики човек и прави човек коме се може веровати и да нема никакве везе са љубавним проблемима које не може да реши и рекла ми је како је помогао безбројним људима у обнављању њиховог односа. Био сам заиста убеђен, брзо сам контактирао његову мејл адресу, драпата4@гмаил.цом или његов ВхатсАпп/вибер са тим бројем (+447307347648). Објаснио сам му све своје проблеме, рекао ми је да не морам да бринем да ће сви моји проблеми бити одмах решени. Рекао ми је шта да радим да вратим мужа, а ја сам то рекла, рекао је да ће се после 3 дана мој муж вратити и почети да моли, и то се заиста догодило како је рекао, била сам веома изненађена, то је тако невероватно. Слава нашег односа са Богом је сада веома блиска и обоје живимо срећно до краја живота. Ако наиђете на сличан проблем, одмах га контактирајте и решите проблем једном заувек. И ја сам живи сведок..

    ReplyDelete