21/12/2011

Ко још кречи у децембру?





   Само што смо распаковали кофере, а можда и пре тога, мој муж у договору са својом таштом, а мојом мајком, логично, дође на идеју да треба окречити дневну собу, јер је она једина запостављена приликом пролећне акције зване ''шта ако помешамо овај и онај тонер?'', која је резултирала зеленом трпезаријом, жуманце-жутом кухињом и недефинисано тропско црвено/наранџастим предсобљем (спаваћа соба је остала досадно бела, просто не знам шта нам би). Млади смо, хајде да експериментишемо ведрим бојама, рекосмо, и сада се осећамо као да смо на Куби, само да дрвенарију офарбамо у тиркиз или неку сличну боју. Ко је беше фурао тај стил... Касандрина баба, бојим се.

  Већ годинама уназад ја мозгам о потенцијалној боји те, несрећне, дневне собе. У наступу младалачког лудила, изазваног, вероватно, претераним удубљивањем у часописе попут Арт енд декорејшн-а, купила сам угаону гарнитуру јарко црвене боје, од еко-коже (зато што црвени штоф није био у понуди, а праву кожу никада не бих узела; сваки пут бих замишљала сироте кравице, овчице или које год животињице страдају зарад људске потребе за кожним намештајем, имам утисак да би ме софа осуђивала погледом), а мени се пред очима вијорило црвено, и као захукталог бика, ништа ме није могло зауставити у тој намери. Била сам убеђена да ће соба добити +20 бодова за шик уколико би се у њој шепурило 230 цм чисте савршености модерног дизајна...




и била сам у праву, изгледа фантастично... или јесте, док јој моје мачковиште није докачило ћошкове својим ноктима, нарочито када нисам код куће, онако кришом. Прилично сам сигурна да развија оне плаве папире, као Којот, и кује планове за напад, наручује ACME пакете преко Пост Експреса и ко зна како њој падне на памет то што има обичај да ради. Није је уништила пер се, али ју је поштено местимично осакатила. Авај, сама сам крива, сажалила сам се на мршаво, ушато створење, које је цео дан мјаукало испод мог прозора, мислила сам да ће израсти у лењу мачку, која дане проводи пијући млеко и лежећи ми у крилу, а добила сам... гремлина треће генерације. Да, оног који ставља ствари у микроталасну...

   Но, да се вратим на тему, ова дигресија замало да се отргне контроли и мацзила постане главни актер ове приче. 
   Боја зидова мора да се уклопи са бојом угаоне гарнитуре, постојећег намештаја (балканска Икеа, Форма идеале, спас за новопечене младенце, а када се обогатимо, можемо све да ритуално спалимо у дворишту) и бакиним тепихом, који је савршен, ако се изузме рупа, настала заливањем цвећа, чија је саксија имала бушан тањирић, вешто замаскирана једном комодом. Жута не долази у обзир, соба је већ годинама бела, хоћемо промене! Остатак стана је као хавајски коктел, не треба претеривати и иживљавати се са још експериментисања, иначе бисмо стварно могли да снимамо мексичку (или венецуеланску) сапуницу у њему. Магазини и сајтови нису много били од помоћи, јер ја нисам желела сиве зидове (да се осећам као у подморници) нити тапете од 4000 дин/квм, па је избор ипак пао на поликолор. Муж је спретан, разуме се и у подлогу, прање зидова и глетовање. Брзо је закрпио рупе од ексера и сличне недостатке, а ја сам храбро, у радњи, изабрала боју, која је већ на први поглед деловала укусно, што, вероватно, није прва помисао када се бира боја, али сам ја, изгледа, била гладна.

Није имала име, само редни број у каталогу, али мислим да је заслужила макар неки опис... сладолед од лешника? Плазма торта? На страним сајтовима имена су много инвентивнија - Dulce, Honey Butter, Wilmington Tan и сл, а овде, иако тако њам-њам изгледа, има само четири цифре, а ни словца.

   Коцка је бачена! Све би било готово за дан и по, да муж није успео да истегне мишић на ребру. Бокс? Скијање? Карате? Не! Лаптоп је био на каучу, он на фотељи поред и, уместо да устане и узме га, он се пружао преко наслона фотеље и пружао, док нешто није крцнуло... у мужу, не у фотељи. Уз помоћ таште и жене (that's me!) соба је завршена, намештај враћен на место, а читав настали хаос ми је помогао да собу преврнем наглавачке, да све препакујем, пребришем сваку књигу, кутијицу и ћасу, одвојим оно што је битно од онога што се годинама вуче и скупља прашину - динари из Југославије, дугмићи, спајалице, шкољкице, каменчићи, кликери. Кликери! Не један или два кликера, испод регала, гарнитуре за седење и тепиха сам наишла на укупно седамнаест! Све то је било вешто сакривено заслугом нашег крзнатог диктатора који их ћушка на све стране, тако да усисивач и метла не помажу, само велико спремање. Након дужег времена, поново сам се сусрела и са десетак шнала, 2-3 гумице за косу, неколико украса за јелку и два лабела. Све мајсторски угурано и заглављено тако да се открије само ако се намештај подигне и изврне. Мачке, шта друго да кажем?
   Као шлаг на торту, ова домаћица је потрошила који сат једног кишовитог поподнева да се позабави налепницом за зид, која је скоро две године, у неком буџаку, чекала кречење да би добила шансу да се нађе на зиду собе. Занимљива анегдота - листајући сајтове познатих увозника тих лепљивих џиџа-биџа, схватила сам да су цене више од 3000, када је реч о простим дезенима, попут дрвећа, травчица и којекаквих гранчица. Код старих, добрих Кинеза, нашла сам прелепо дрвце, са све кавезом и птичицама, за 150 дин. In your face, грамзиви капиталисти!

Ово је испало малко тамније, због светла

Сада је соба релативно комплетна. Релативно, јер, тепих треба пензионисати, али ме после овог блиц-кречења на саму помисао о бирању тепиха заболи глава, а она не треба да боли од бриге, у ово доба године, не, не. Само од мамурлука изазваног празничним радостима или од превише санкања (ако се снег смилује). Чим поменем празнике, у глави почне да ми бруји ''празници нам стижу, празници нам стижу'' кока-колина реклама, хвата ме еуфорија, невероватна жеља за кићењем моје ''јелкице'', која још увек самује у кутији, јер смо драги и ја скокнули до фамилије у његовој родној груди. Касним, касним, до сада би већ стајала поред прозора, у пуном сјају, али не могу данас, спава ми се, а када ми се спава, нервозна сам, као двогодишње дерле (имам утисак да сам то већ негде, некада, написала?), па нећу ни да почињем кићење вечерас. Сутра је дан К, мачкодлак ће се сигурно обрадовати.


11 comments:

  1. Draga, ja sam se prvo upoznala sa tvojim poslednjim postom, asad krenula od početka. Odmah da podelim: i za glavu i za rep-obožavam ga već. Sita se ismejah :) Uhhh, kad se setim našeg sređivanja stana pred useljenje, te euforije, umora, radosti, nervoze, svega...i biranja boja, naravno. To mi je bio najdraži deo i sa ponosno kažem da sam ga prefektno obavila. Nedavno smo itali analizu od strane psihologa o bojama u životnom prostoru i sve sve sve sam ubola...prava sam domaćica :)
    Ukratko, kuhinja Fanta narandžasti zidovi (dobro sam namučila majstora da je stvori, izmućka i napravi), a trava zeleno-sivi kuhinjski elementi i aparati. Spavaća soba mirna zelena boja, svetla, umirujuća. predsoblje malo jaka zelena, ali ublažena slikama pa je perfect! A dnevna-2 toplo-siva zida (kunem se da siva ume da bude topla), 1 crveni zid i najmanji zid (nama iza leđa)tapet sa prugama crvenim i crnim. Radna sobica neka jedva primetno plava. Ponosna!
    Ja nemam kućnog ljubimca, ali se nadam narednih meseci jednoj kuci (oko koje evo već tri godine od kad smo ovde gnjavim svog dragog)...valjda će biti milostivija prema nameštaju od tvoje mace :D

    ReplyDelete
  2. Поново се осећам тако благословено у свом браку након што је др Игбиновиа вратила мог мужа који се раздвојио са мном на добра 3 месеца. Ам Латинка Васиљковић би наме фром цроатиа. Иако имам уста по целом телу, неће бити довољно да се захвалим др. Игбиновији на помоћи у мом животу. Мој муж се раздвојио са мном 3 месеца и ја сам била у боловима и агонији без њега тако да сам свуда тражила помоћ, али ништа није успело, све док нисам мислила на др. Игбиновиу кога сам контактирала на мрежи, објаснила сам му своју ситуацију и обећао је да ће ми се муж јавити у року од три дана колико ми срце још увек куца за њега. Веровала сам у њега и он ми је припремио чаролију и муж ме је позвао баш како је рекао др Игбиновиа. Молио се и рекао да му требам назад и сада поново живимо срећно. Сви који читају мој чланак коме треба помоћ треба да контактирају његову е-пошту doctorigbinovia93@gmail.com или вхатсапп +12162022709 и вибер +12066713285 што је најбољи начин да сачувате свој брак

    ReplyDelete
  3. Раскинула сам са мужем пре три године. Међу нама није било комуникације. Породице и пријатељи су ме саветовали да се опустим и заборавим на брак и да наставим са својим животом. Нисам хтела да се удам за неког другог јер дубоко у себи и даље волим свог мужа. Толико сам патио од бола и конфузије Тако да сам једног дана прочитао онлајн препоруку о томе како је др. Вава поново спојио распаднути брак са својим духовним моћима. Наставио сам да читам толико сведочења о томе како је помогао да се оконча бракоразводни случај и рехабилитују људи бивши вољени и моја вера се обновила. Ја аутоматски контактирам његов мејл drwava3@gmail.com одмах неколико минута касније он ми је одговорио и дао упутства шта да радим, након што сам обезбедио материјале потребне за ритуале три дана након церемоније, чаролија ми је променила живот око мог муж који није разговарао са мном. звао ме у сред ноћи плачући и извињавајући се да је то дело демона, па се још увек чудим овом чуду па му опраштам. Сад ми је брак уравнотежен. Церемонија Др.Ваве је прошла одлично и мој брак је јачи него раније и ништа нас више не може раздвојити. Посетио сам толико сајтова да сам тражио помоћ. Било је безнадежно све док се нисам повезао са Др. Вавом, правим човеком који ми је помогао да обновим мој разорени брак. Ако имате сличан проблем у браку, желите да вас муж или жена поново воле. , Имате некога кога волите и желите да вас он воли заузврат или имате изазов у животу Др.Вава спелл шаблон је решење и одговор на ваш проблем, ВхатсАпп/Вибер +66992602953 такође можете гледати толико његовог сведочења хттпс://ввв.дрваваофспиритуалловеспеллс.цом/ не дозволите да вам неко одузме супружника?

    ReplyDelete
  4. Моје име је Наоми Семјуел, желим да поделим добре вести о свом животу са свима и онима којима је потребна помоћ у браку / вези. Патила сам шест година, муж ме је напустио и отишао за другом женом само зато што ме његова породица није волела, и зато што нисам могла да му дам бебу, месецима сам плакала јер се муж развео од мене. Тражио сам некога ко би могао да ми помогне на интернету. Срео сам толико мађионичара, сви су прикупљали новац а да ми нису помогли, али 4. јануара 2023. видео сам онлајн донацију доброг мађионичара по имену Др апата. Одлучила сам да га контактирам када сам га контактирала, он ми је рекао да је мој проблем решен јер сам га контактирала, испричала сам му све своје проблеме и обећао ми је да ће ми помоћи да вратим мужа. Др апата ме је упутио и показао шта да радим тако да се придржавам свих упутстава и урадим оно што је тражио након три дана рекао ми је да ће ме муж назвати пре него што заспим тог дана и извинити се. Када ми је све испричао, назвао ме је муж и замолио ме да му се вратим након годину дана развода. Данас делим ову поруку јер желим да свет зна и да је то добар посао, а такође сам веома срећна што сам трудна и за оне од вас којима је потребна помоћ, проблеми на послу или напредовање контактирајте др Апати данас и решите свој проблем ево е-поште: драпата4@гмаил.цом или ВхатсАпп/вибер са његовим бројем телефона: (+66 81 302 8552) , обећавам вам да ће ваш проблем бити решен

    ReplyDelete
  5. Жао ми је што ово стављам на интернет, али немам избора него да испуним обећање др Вави, моћном чаролији који ми је помогао да вратим свог бившег мужа који је већ био одсутан две недеље а да се није поздравио са мном . тако болно искуство за мене јер је он моја прва љубав и мој живот се врти око њега, али када ме је оставио због друге даме, поделила сам сузе и покушала све да заборавим на њега, али дубоко у срцу, толико ценимо упркос бол који ми је нанео претрпео је. Једне верне вечери сам прочитао коментар о др ВАВИ, моћном чаролији који може да помогне да се врати бивши љубавник или да се поново споји покварени дом и још много тога, у почетку је то било као шала јер никад нисам веровао у магију. а др ВАВА ми се доказује тако што је довела мог мужа кући након три дана његове љубавне чаролије на мог мужа. хвала др ВАВА што сте ме поново учинили комплетном женом и вратили мог изгубљеног љубавника, наставићу да делим ово коме је можда важно да све поправим у браку, уместо да делите сузе или да се грцате, контактира др. ВАВА на његовој контакт е-маил адреси испод дрвава3@гмаил.цом, такође можете да га ВхатсАпп на +22960784513 Срећно вама који икада дате ово суђење.хттпс://ввв.дрваваофспиритуалловеспеллс.цом/

    ReplyDelete
  6. ЕФИКАСНА И МОЋНА ЉУБАВНА ЧАРОЛИЈА ЦАСТЕР ДР ВАЛЕ
    Супруг ме је одбацио након пет (5) година брака само зато што га је друга жена опчинила и оставио је мене и дете да патим. Једног дана када сам читао интернет, видео сам пост о томе како је овај чаролија на овом ВХАТСАПП-у +2347054019502 помогао жени да врати мужа и дао сам му одговор на његов ВХАТСАПП и он ми је рекао да је жена имала чаролија на мог мужа и он ми је рекао да ће ми помоћи и након неколико дана да ћу вратити свог мужа. Веровао сам му и данас ми је драго да вам свима кажем да овај чаролија има моћ да врати љубавнике. јер сам сада срећна са својим мужем. Хвала за ДР ВАЛЕ. Обратите му се на ВхатсАпп/Вибер број: +2347054019402 или на е-маил: дрвалеспеллхоме@гмаил.цом Хвала ДР ВАЛЕ. Нека вас богови увек награђују за ваше добро.

    ReplyDelete
  7. Катја Пауновић16 Aug 2023, 15:10:00

    Нема проблема без решења, али само ако тражите помоћ на правим местима. Имала сам ужасан неред у браку јер ме је муж оставио због друге жене након 5 година брака и шокантна ствар је да нисмо имали никакав облик неспоразума, одмах сам знала
    нешто није било у реду јер сам га молио да дође кући, али он је одбио и понашао се чудно према мени због чега сам потражио помоћ и имао сам среће што сам наишао на контакт чаробњака на мрежи до којег је дошао човек који је написао како му је вуду лорд помогао да освоји велику победу лутрија. Контактирао сам вуду лорда и објаснио му своју ситуацију, поставио ми је нека питања на која сам дао тачне одговоре, такође сам му дао нешто новца да купи ствари које ће користити за свој посао и након три дана чаролије, вратио сам се кући из на послу и срео сам свог мужа код куће већ покушавајући да ми се игра лепо и слатко. контактирајте га Вхатсапп: +2348097014925 или имејл: воодооцоннецт60@гмаил.цом

    ReplyDelete
  8. Анонимоус17 Aug 2023, 11:36:00

    Понекад се срања дешавају у нашим браковима, али то не траје увек када се боримо да то поправимо. Имала сам проблема са браком. Било је то ужасно искуство. Умало нисам изгубила брак. Када сам одговарала на позиве са посла, покушала сам да га наведем да схвати да су они само моји сарадници. Никад ми није веровао. Био је то прелеп брак и нисам могао ни да замислим да напустим свој брак. Морао сам да замолим вуду лорда за помоћ. Објаснила сам му ситуацију и он ми је наравно помогао, припремио ми је љубавну чаролију и уверио ме у сигурност, мој муж ће прекинути развод и поново ме волети. Зато сам овде да причам људима о чудима лорда вудуа и како ми је помогао да спасем свој брак. Ако имате брак или било какав проблем, можете га контактирати преко ВхатсАпп +2348097014925 или е-поште воодооцоннецт60@гмаил.цом

    ReplyDelete
  9. Моје име, Наоми Самуел После 12 година брака, мој муж и ја смо се свађали на овај или онај начин док ме коначно није напустио и преселио се у Калифорнију да буде са другом женом. Осећао сам се као да је мој живот завршен и да су моја деца мислила да никада више неће видети свог оца. Трудила сам се да будем јака само према деци, али нисам могла да обуздам бол који је мучио моје срце, срце ми је било испуњено тугом и болом јер сам заиста била заљубљена у свог мужа. Мислим на њега сваки дан и ноћ и увек бих волео да ми се врати, била сам стварно узнемирена и била ми је потребна помоћ, па сам потражила помоћ на мрежи и наишла на веб страницу која сугерише да би др Апата могао да помогне његовом бившем бившем да се врати. Тако да сам осетио да треба да покушам. Контактирао сам га и рекао ми је шта да радим. Урадила сам то и онда ми је направио љубавну чаролију. 48 сати касније мој муж ме је стварно назвао и рекао ми да и њему заиста недостају деца, тако невероватно!! Дакле, вратио се тог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и бол који је нанео мени и деци. Наш брак је био јачи него раније, а све захваљујући др АПАТИ. Он је толико моћан и одлучио сам да поделим своју причу на мрежи да је др апата био прави и моћни чаробњак. Увек ћу се молити да она живи дуго помажући својој деци у тренуцима потребе, ако сте овде и треба вам бивши или је ваш муж прешао код друге жене, престаните да плачете, одмах контактирајте овај моћни точак за правопис. Ево његове контакт адресе е-поште на: {драпата4@гмаил.цом} или ВхатсАпп / вибер преко његовог контакта испод (+27626233410) Хвала др. апата.+

    ReplyDelete
  10. Била сам повређена и сломљена када се пре 7 месеци десио велики проблем у мом браку, између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да буде са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу кроз много бола. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. И потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. И тако сам једне вечери, враћајући се са посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Дакле, објаснила сам му све ствари, а он ми је рекао да је једини начин да вратим свог мужа да посетим чаробњака ради чаролије, јер је и њему то заиста успело. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао имејл адресу чаролије коју је посетио. (драпата4@гмаил.цом) Дакле, следећег јутра сам послала пошту на адресу коју ми је дао, а чаробњак ме је уверио да ћу добити мужа за три дана. Каква невероватна изјава!! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда ме је два дана, тако изненађујуће, назвао мој муж који ме није звао последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ точка. Зато ћу вам саветовати, ако имате проблема, контактирајте ДР АПАТА, можете га контактирати и путем гмаил-а: (драпата4@гмаил.цом) или путем ВхатсАпп-а или Вибер-а на: (+27626233410).

    ReplyDelete
  11. Била сам повређена и сломљена када се пре 7 месеци десио велики проблем у мом браку, између мене и мог мужа. толико страшно да је случај однео на суд за развод. рекао је да више никада не жели да буде са мном и да ме више не воли. Па се спаковао из куће и натерао мене и моју децу кроз много бола. Покушао сам на све могуће начине да га вратим, после много мољења, али безуспешно. И потврдио је да је донео одлуку и да више никада не жели да ме види. И тако сам једне вечери, враћајући се са посла, срела своју стару пријатељицу која је тражила мог мужа. Дакле, објаснила сам му све ствари, а он ми је рекао да је једини начин да вратим свог мужа да посетим чаробњака ради чаролије, јер је и њему то заиста успело. Тако да никад нисам веровао у магију, али нисам имао избора него да послушам његов савет. Затим ми је дао имејл адресу чаролије коју је посетио. (драпата4@гмаил.цом) Дакле, следећег јутра сам послала пошту на адресу коју ми је дао, а чаробњак ме је уверио да ћу добити мужа за три дана. Каква невероватна изјава!! Никад нисам веровао, па је разговарао са мном и рекао ми све што треба да урадим. Онда ме је два дана, тако изненађујуће, назвао мој муж који ме није звао последњих 7 месеци да ме обавести да се враћа. Тако невероватно!! Тако да се вратио истог дана, са пуно љубави и радости, и извинио се за своју грешку и за бол који је нанео мени и мојој деци. Тада је од тог дана наша веза била јача него раније, уз помоћ точка. Зато ћу вам саветовати, ако имате проблема, контактирајте ДР АПАТА, можете га контактирати и путем гмаил-а: (драпата4@гмаил.цом) или путем ВхатсАпп-а или Вибер-а на: (+447307347648).

    ReplyDelete