17/05/2011

All the pretty things!

Одавно нисам написала нешто, и помало се осећам кривом због тога, пошто ми се заиста свиђа идеја о мени блогерки, креативној индивидуи која постиже да планира своје венчање и пише о целом процесу, постављајући успут гомилу слика које све то документују. Ту постоје само два проблема. 1. Неорганизована сам. 2. Лења сам. Вереник ме зове ''бубо лења'' и рецимо да је у праву, мада је истина ближа ономе да сам само спора. Морам све да осмотрим из више углова, да размишљам дуго, променим мишљење пар пута и вратим се на оригиналну, најбољу идеју, па је тек онда спроведем у дело. Ок, лења сам :P

Данас планирам да Вам покажем неке стварчице које су ме одушевиле и инспирисале током досадашњег планирања, немам појма где сам нашла већину њих, јер сам у међувремену прочитала неких 200 блогова, не шалим се! Букмаркова има толико да морам да скролујем, скролујем и скролујем, да би се на крају отворио посебан део са још букмаркова... обећавам себи да ћу их средити ових дана (и правим сумњичав израз лица). Није лепо што слике стављам само овако, без означених извора, али шта је ту је, верујем да креативним људима који су ово направили неће сметати да бацимо поглед.

Па, ево неких инспиративних, прелепих, детаља:

Путокази и знакови: 

Dodaj.rs

Фигуре за торту

Dodaj.rs

Остало је још мање од месец дана до 11. јуна и док гледам ове занимљиве фигурице за торте почињем мало да бринем, јер морам да обавим још доста тога, нисам ни почела да правим путоказе, а биће нам потребни, јер има доста гостију који долазе из других градова, а место на коме правимо свадбу је удаљено од улице, на језеру. Нисам  решила ни питање фигурица, али хеј, венчаницу ће кројачица моћи да почне да шије тек недељу дана пре свадбе, па ако се не бринем због тога (за сад!), што бих око оваквих ситница? Мада, имам утисак да ће тај осећај почети за 10...9...8...

No comments:

Post a Comment